Terug
1976 011
Gemeente

Reünie Nutsschool 100 jaar

In september is het een eeuw geleden dat de eerste leerlingen naar de Nutsschool aan de Hengelosestraat gingen. Reden voor een feestelijk schooljaar voor de huidige leerlingen met tal van activiteiten.

Redactie |
Nutsschool_gebouw_25

Voor alle oud-leerlingen en oud-betrokkenen is er op zaterdag 31 oktober een reünie in het nieuwe schoolgebouw. Vanaf 15.00 uur is iedereen welkom om met leeftijdsgenoten samen de herinneringen op te halen. Feestelijke schooldagen, de schoolreizen naar Noordwijk, de musicals, het schoolkoor, de keuzecursussen, de ontvangst van Sinterklaas, de sportdagen en de traditionele groepsfoto bij Schiphol… herinneringen genoeg voor een mooie middag. 
Ontmoet je oud-leerkrachten. Er zijn veel foto’s en oude films te bekijken. We sluiten samen feestelijk af in een grote tent. De catering wordt verzorgd op het foodplein op het schoolplein.
Voor de organisatie is het plezierig te weten hoeveel mensen we kunnen verwachten. Geef je daarom nu al op, dat kan op www.nutsschool-oldenzaal.nl/reunie   waar je ook verdere info kunt vinden. Je kunt ons ook op Facebook vinden. Elders in deze Glimlach staat een advertentie met een QR-code. Ook daarmee kun je je aanmelden.

Voor mensen die digitaal aanmelden lastig vinden is een briefje of een belletje naar school ook goed, we nemen dan contact op! 

Voor vragen: nutsschool100@gmail.com

nutssschool oldenzaal reunie