De Oldenzaalse kunstschilder Frans Bannink exposeert momenteel zijn meest recente werk bij kunstcentrum O-Art, Jacob Catsstraat 2 te Oldenzaal. Het thema is: ‘balans’.
Aan de hand van bomen laat Bannink z’n verbeelding de vrije loop en probeert hij in compositie, kleur en onderwerp zoveel mogelijk evenwicht te bereiken.
De tentoonstelling loopt tot medio oktober.
www.galleryofartfb.nl, tel. 06-20360529